- Je zachována osobní přítomnost ve škole:
- žáků závěrečných ročníků středních škol,
- žáků při praktickém vyučování a praktické přípravě ve skupinách maximálně 20 žáků.
- Nově se povoluje osobní přítomnost žáků jiných než závěrečných ročníků, a to způsobem, že se teoretického vyučování v lichém týdnu neúčastní první polovina tříd a v sudém týdnu druhá polovina tříd.
- Pro výše uvedené případy je prezenční výuka povinná. Pro ostatní žáky pokračuje povinné vzdělávání distančním způsobem.
- Je zakázán zpěv a sportovní činnosti při vzdělávání.
- Vyučování jednotlivých tříd bude probíhat podle rozpisu – viz »ZDE«
- Je zachován původní rozvrh hodin se změnami, které budou vždy předem oznámeny.
- Žáci a zaměstnanci školy (i další osoby pohybující se ve škole) mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole.
- Všem žákům se zakazuje setkávání s žáky jiných tříd a zdržování se ve společných prostorách školy (šatny, chodby), pro jednotlivé třídy budou určeny toalety, stravování žáků bude organizováno po třídách.
- Vstup třetích osob (mimo žáky a zaměstnance) do prostor školy je obecně možný jen v důvodných případech za přijetí režimových opatření minimalizujících styk s žáky.
- Na provoz školy se i nadále vztahuje Provozní manuál pro školní rok 2020/2021 vzhledem ke COVID-19 ze dne 28. srpna 2020. Zásadní je především pravidelné větrání ve všech třídách. To zajistí pedagogičtí pracovníci v délce alespoň 5 minut v době přestávek a alespoň 5 minut uprostřed každé vyučovací hodiny.
- Provoz domova mládeže je upraven tak, že může být poskytováno ubytování pouze:
- žákům, kteří mají prezenční výuku,
- žákům, kteří nemají na území České republiky jiné bydliště.
- Žáci a zaměstnanci domova mládeže (i další osoby pohybující se v DM) mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve společných prostorách DM.
- Provoz školní jídelny se řídí pravidly pro provoz stravovacích služeb, které neslouží pro veřejnost. Při provozu školního stravování je nezbytné dodržet následující:
- rozestupy 1,5 metru mezi jednotlivými stoly,
- maximální počet osob u jednoho stolu je omezen na 4 osoby,
- ve školní jídelně nemůže být současně více osob, než je míst k sezení,
- ve školní jídelně se mohou prezenčně stravovat pouze žáci v prezenční výuce a zaměstnanci školy vykonávající práci na pracovišti; ostatní žáci a zaměstnanci školy a cizí strávníci si mohou stravu pouze odebrat výdejním okénkem (take-away),
- při čekání na výdej stravy a konzumaci stravy by nemělo dojít, pokud to je možné, k prolínání žáků z různých tříd, nemůže dojít k prolínání žáků z prezenční výuky s osobami odebírajícími stravu formou take-away.
- Žáci mají v době povinné distanční výuky nárok na dotovaný oběd.
- Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost v prostorách školní jídelny nosit roušky, s výjimkou doby konzumace stravy.
- Organizace výdeje obědů:
ŠJ Bratříků: výdej take-away 11.15 – 11.30 hodin, žáci VOŠ, OA a SOUT Chotěboř 11.15 – 11.30 hodin, žáci OAHŠ v prezenční výuce 11.30 – 13.30 hodin podle rozpisu, žáci SPŠS 13.30 – 14.00 hodin, zaměstnanci na pracovišti 11.30 – 14.00 hodin
ŠJ Kyjovská: výdej take-away 11.30 – 11.45 hodin, žáci VOŠ, OA a SOUT Chotěboř 11.30 – 11.45 hodin, zaměstnanci na pracovišti 11.45 – 12.00 hodin, 12.45 – 13.00 hodin, ZŠ Slunečnice 12.00 – 12.30 hodin, EQ škola 12.30 – 12.45 hodin, žáci OAHŠ v prezenční výuce 12.45 – 13.00 hodin.
-
- V případě zájmu o stravování si každý musí přihlásit obědy na strava.cz.
Havlíčkův Brod 2020-12-02
Mgr. Jiří Forman
ředitel školy